Det Nye Juleeventyr

Hvert år ved denne tid, samles børn og andre gode folk vanligvis ved vandtårnet i Vinderup. Det er lyden af glade sang og stemmer, der år efter år vækker julemanden, og får ham ud af sengen – men i år er intet som det plejer at være.

Følg med i Vinderups eget juleeventyr og se hvad der skete, da Handelsforeningen sendte Jens Tang på en mission: at vække julemanden! Bliver der overhovedet nogen jul i år? Og gemmer Vinderup muligvis på mere magi end hvad folk egentlig ved?

Vinderups juleeventyr bliver produceret på lidt utraditionel vis, og nisserne arbejder hårdt på løbende at binde det hele sammen.

Vi gør derfor opmærksom på at Juleeventyret ikke udkommer i 24 daglige afsnit, men i små ugentlige bider gennem hele december måned, og indimellem med nogle dages mellemrum – så hold øje!

Det Nye Juleeventyr skabes i samarbejde med kulturprojektet Nye Tider i Vinden. Tak til lokale frivillige, spejdere, Vinderup Kirke, Børnehus og Kommune Skole, Margrethe Reedtz Skolen, Vinderup Seniorhus, Plejehjem og Bakkebo, Sevel Alderdomshjem, Mogenstrup Smede, Seniordanserne Holstebro, Landsbylaboratoriets Event Værksted og Hasselholt Træværksted.

Det Nye Juleventyr